Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Turundustegu 2011 konkursi tähtaeg on 10. veebruar
Eesti Aasta Turundustegu 2011 konkursile on oodatud tööd hiljemalt reedeks, 10. veebruariks 2012. Uuendused: lisandunud on digitaalmeedia kategooria, ankeet on nüüdsest eestikeelne ja konkursil osalemise tasu sisaldab Passwordi 2-päeva piletit!
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.