Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Euroopa aasta auhinnatuim digikampaania: Mini „Getaway“
Mini „Getaway“ sai peaauhinna nii Cannes Lionsil, Eurobestil kui ka EPICA Awardsil. Loe Best Marketingi ntervjuud Jung von Matt Stockholmi projektijuhi Jan Casserlöviga.
Kampaania eesmärk: tuua Rootsi turule Mini uus mudel Mini Countryman ja luua Mini “evangelistide” grupp, kes levitaks Mini kohta head sõna
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.