7. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas planeerida e-postiturundust aastaks 2012?

Uue aasta plaanide tegemisel on iga turundusjuht teelahkmel – millesse ja kui palju investeerida? Ilmselt on suur hulk turundajatest kaalumas panust ka e-postiturundusse. Planeerimistuhinas olijatele annab ADM Interactive digitaalse meedia osakonna juht Raimo Matvere mõned soovitused, kuidas oma meiliturunduse plaanid ja kontseptsioonid uueks aastaks paika saada.

Esiteks, hinda tänast olukorda ning vaata, kui planeeritult ja sisuliselt oled siiani toimetanud? Sellest saab kogu tulevikuvaade alguse.

MarketingSherpa viis 2011. aasta alguses läbi rahvusvahelise e-postiteemalise uuringu, mille tulemusena kirjeldati e-postiturunduse arengutaset ettevõtetes kolme faasina:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700