• 07.12.11, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas planeerida e-postiturundust aastaks 2012?

Uue aasta plaanide tegemisel on iga turundusjuht teelahkmel – millesse ja kui palju investeerida? Ilmselt on suur hulk turundajatest kaalumas panust ka e-postiturundusse. Planeerimistuhinas olijatele annab ADM Interactive digitaalse meedia osakonna juht Raimo Matvere mõned soovitused, kuidas oma meiliturunduse plaanid ja kontseptsioonid uueks aastaks paika saada.
Esiteks, hinda tänast olukorda ning vaata, kui planeeritult ja sisuliselt oled siiani toimetanud? Sellest saab kogu tulevikuvaade alguse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele