7. detsember 2011
Ainult tellijatele

Kuidas planeerida e-postiturundust aastaks 2012?

Uue aasta plaanide tegemisel on iga turundusjuht teelahkmel – millesse ja kui palju investeerida? Ilmselt on suur hulk turundajatest kaalumas panust ka e-postiturundusse. Planeerimistuhinas olijatele annab ADM Interactive digitaalse meedia osakonna juht Raimo Matvere mõned soovitused, kuidas oma meiliturunduse plaanid ja kontseptsioonid uueks aastaks paika saada.

Esiteks, hinda tänast olukorda ning vaata, kui planeeritult ja sisuliselt oled siiani toimetanud? Sellest saab kogu tulevikuvaade alguse.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700