Autor: Silja Oja • 7. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Eurobest 2011: Imagine AD juhi Helen Rooneti muljed
Euroopa juhtiv reklaamifestival Eurobest 2011 toimus tänavu 28. – 30. novembrini Portugalis Lissabonis. Eestist seekord konkursile ühtki tööd ei saadetud, küll aga osales festivalil delgaadina reklaamiagentuuri Imagine AD juht Helen Roonet, kes jagab oma muljeid ka Best Marketingi lugejatega.
Mis mulje tänavu Eurobestist jäi?
Meie agentuuri jaoks oli Eurobesti külastus esmakordne ja valisime selle välja peamiselt seetõttu, et korraldusmeeskond on festivalil sama, mis Cannes Lionsil. Reklaamifestivalidel osalemine avardab silmaringi, annab inspiratsiooni ja motivatsiooni. Minu jaoks olid ootused Eurobesti suhtes siiski kõrgemad kui tegelikkus. Samas teised meie agentuuri inimesed jäid igati rahule. Arvan, et kui samal aastal juba Cannes Lionsil käidud, ei ole mõtet Eurobestile minna.