• 24.11.11, 18:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaakko Alanko: golfimängust kliendisuhte hoidmiseks ei piisa

Kuna B2B turundus hõlmab endas väga paljusid asju, siis ainus, kes suudab seda tegelikkuses koordineerida, on firma tippjuht. Seega on B2B ettevõtte tegelik turundusjuht hoopis tippjuht. Kuna aga tippjuht ise ei jõua kõigega tegeleda, on ka turundusinimesi vaja. Tippjuhi panus B2B turundusse peab olema midagi enamat, kui oma kliendiga golfi mängimine. Tippjuht peab sügavuti mõistma kliendi vajadusi ja läbi selle mõistmise lisaväärtust pakkuma.
Mida üldse mõista B2B (business-to-business) turunduse all, mida see hõlmab?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele