Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Coca-Cola valiti aasta parimaks turundajaks
Maailma juhtiv turundusajakiri Advertising Age tunnustas Coca-Colat 2011. aasta parima turundaja tiitliga.
Kuigi juba viimased 12 aastat on Coca-Cola püsinud kõige väärtuslikumate brändide nimekirja tipus, on ettevõttel olnud ka keerulisemaid aegu. The Coca-Cola Company asepresident Joe Tripodi tunnistab, et võrreldes kümne aasta taguse ajaga on Coca-Cola muutunud kliendisõbralikumaks, arvestab rohkem oma koostööpartnerite soove ja püüab läheneda igale probleemile ja turule individuaalsemalt.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.