Maailma juhtiv turundusajakiri Advertising Age tunnustas Coca-Colat 2011. aasta parima turundaja tiitliga.
Kuigi juba viimased 12 aastat on Coca-Cola püsinud kõige väärtuslikumate brändide nimekirja tipus, on ettevõttel olnud ka keerulisemaid aegu. The Coca-Cola Company asepresident Joe Tripodi tunnistab, et võrreldes kümne aasta taguse ajaga on Coca-Cola muutunud kliendisõbralikumaks, arvestab rohkem oma koostööpartnerite soove ja püüab läheneda igale probleemile ja turule individuaalsemalt.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.