Autor: Silja Oja • 16. november 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Coca-Cola valiti aasta parimaks turundajaks

Maailma juhtiv turundusajakiri Advertising Age tunnustas Coca-Colat 2011. aasta parima turundaja tiitliga.

Kuigi juba viimased 12 aastat on Coca-Cola püsinud kõige väärtuslikumate brändide nimekirja tipus, on ettevõttel olnud ka keerulisemaid aegu. The Coca-Cola Company asepresident Joe Tripodi tunnistab, et võrreldes kümne aasta taguse ajaga on Coca-Cola muutunud kliendisõbralikumaks, arvestab rohkem oma koostööpartnerite soove ja püüab läheneda igale probleemile ja turule individuaalsemalt.

Adage.com arvates väärib Coca-Cola aasta turundaja tiitlit, kuna on suutnud omavahel ideaalselt kombineerida suurettevõttele omased turundusstrateegiad ja samal ajal julgustanud oma kliente tarbima ka väiksemaid brände. Eriti edukas oli 2011. aasta Coca-Cola lightile. Coca-Cola kaubamärgi väärtus kasvas 2011. aastal kolme protsendi võrra.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700