• 11.11.11, 10:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijad ootavad internetikeskkonnas personaalset lähenemist

Täna on paljudel Eesti ettevõtetel korralikud kodulehed, kus inimene saab adekvaatset infot selle kohta, mida ettevõte pakub ning kes on need inimesed, kellega klient saab suhelda. Paremal juhul antakse ka võimalus kodulehel tegeleda millegi huvitava või lõbusaga. Kodulehtede ülesehitusse on  sageli kaasatud oma ala spetsialistid, kes annavad head nõu, kuidas olla erinevates otsingumootorites esimesed ning kuidas teha koduleht kasutajale võimalikult mugavaks. See kõik on väga oluline ja kodulehe heaks toimimiseks ülivajalik.
Järgmine kodulehega seotud tähtis samm on kodulehe tegevuste mõõdistamine. Nii mõnedki ettevõtted on hakanud kasutama tasuta kodulehe jälgimise tööriistu nagu näiteks Google Analytics. Enamasti siiski vaadeldakse vaid kõige üldisemaid näitajaid nagu põrkemäära (bounce rate) ja lehel viibitud aega, kuid võimalusi on palju rohkem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele