Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Täna on paljudel Eesti ettevõtetel korralikud kodulehed, kus inimene saab adekvaatset infot selle kohta, mida ettevõte pakub ning kes on need inimesed, kellega klient saab suhelda. Paremal juhul antakse ka võimalus kodulehel tegeleda millegi huvitava või lõbusaga. Kodulehtede ülesehitusse on sageli kaasatud oma ala spetsialistid, kes annavad head nõu, kuidas olla erinevates otsingumootorites esimesed ning kuidas teha koduleht kasutajale võimalikult mugavaks. See kõik on väga oluline ja kodulehe heaks toimimiseks ülivajalik.
Järgmine kodulehega seotud tähtis samm on kodulehe tegevuste mõõdistamine. Nii mõnedki ettevõtted on hakanud kasutama tasuta kodulehe jälgimise tööriistu nagu näiteks Google Analytics. Enamasti siiski vaadeldakse vaid kõige üldisemaid näitajaid nagu põrkemäära (bounce rate) ja lehel viibitud aega, kuid võimalusi on palju rohkem.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]