Autor: Silja Oja • 28. oktoober 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Äripäeva reklaamimüük kasvas oktoobris ligi 70%
Oktoobris suurenes Äripäeva reklaamimüük eelmise aasta sama kuuga võrreldes 67%, küündides viimase kolme ja poole aasta rekordini. Paberlehe reklaamimüük kasvas oktoobris 50 protsenti ja internetis 100 protsenti. Väga hästi on läinud ka Äripäeva teemaveebidel, näiteks Best Marketingi reklaamikäive on aastaga kasvanud 110%.
Paberlehe reklaamimüük kasvas oktoobris 50 protsenti, 195 000 euroni ja internetis sada protsenti, 85 000 euroni. Väga hästi on läinud ka Äripäeva teemaveebidel, näiteks Best Marketingi reklaamikäive on aastaga kasvanud 110%.
Tänavu kümne kuuga on B2B (ärilt-ärile) reklaamituru liidri Äripäeva reklaamimüük 18% mullusest suurem. Valdkondadest on enim tõusnud autoreklaam, samuti ehitusvaldkonna ja tööstusvaldkonna reklaam, elavnemist on märgata ka telekomi ja pangandusvaldkonnas.