• 20.10.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamkott või -T-särk olgu kvaliteetsed

Turunduskampaania ei ole ainult plakat välimeedias või üleskutse Facebooki fännilehel, kampaania õnnestumisele aitab kaasa paljude kanalite ja elementide kombinatsioon.
Kuna personaalne kohtumine müüb kõige paremini, on mõistlik mõelda, kuidas just need inimesed kampaaniasõnumit edastada saaksid. Et kampaania sõnum positiivselt edasi kanduks, peavad ka sõnumikandjad ise olema positiivselt häälestatud. Seega peab näiteks reklaamikampaania riietus olema töötajale mugav ja meelepärane, mitte pealesurutud kohustus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele