• 20.10.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamkott või -T-särk olgu kvaliteetsed

Turunduskampaania ei ole ainult plakat välimeedias või üleskutse Facebooki fännilehel, kampaania õnnestumisele aitab kaasa paljude kanalite ja elementide kombinatsioon.
Kuna personaalne kohtumine müüb kõige paremini, on mõistlik mõelda, kuidas just need inimesed kampaaniasõnumit edastada saaksid. Et kampaania sõnum positiivselt edasi kanduks, peavad ka sõnumikandjad ise olema positiivselt häälestatud. Seega peab näiteks reklaamikampaania riietus olema töötajale mugav ja meelepärane, mitte pealesurutud kohustus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele