5. oktoober 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti ei lähe cookie'de osas ülereguleerimise teed

Viimasel Best Internetil oli üheks peamiseks teemaks, nagu ka eelmistel kordadel, turundamine sotsiaalvõrgustikes. Samas kerkisid esile ka muud spetsiifilisemad teemad, millest üks oli kodanike privaatsus internetis ja cookie’de lubamise temaatika.

Sellele teemale juhtisid oma ettekannetes tähelepanu International Advertising Association UK president Michael Toedman ning süvendatult ka smartAD'i partner Rando Rannus.

Kuna cookie’de temaatika jääb paljudele turundusvaldkonna inimestele häguseks, otsustas Best Marketing Rando Rannuse abiga teemasse selgust tuua. 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700