Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Eesti ei lähe cookie'de osas ülereguleerimise teed
Viimasel Best Internetil oli üheks peamiseks teemaks, nagu ka eelmistel kordadel, turundamine sotsiaalvõrgustikes. Samas kerkisid esile ka muud spetsiifilisemad teemad, millest üks oli kodanike privaatsus internetis ja cookie’de lubamise temaatika.
Sellele teemale juhtisid oma ettekannetes tähelepanu International Advertising Association UK president Michael Toedman ning süvendatult ka smartAD'i partner Rando Rannus.
Kuna cookie’de temaatika jääb paljudele turundusvaldkonna inimestele häguseks, otsustas Best Marketing Rando Rannuse abiga teemasse selgust tuua.