• 25.08.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT kogemus Apple’iga: uus tase turvalisuse tagamisel

iPhone’i turuletoomist 2008. aastal Eestis juhtinud EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis Äripäevale oma koostöökogemustest Apple'iga.
Muldme kiitis oma kogemuse põhjal Apple’i tiimi äärmist kontsentreeritust. Ringis oli vähe inimesi ja tegutseti väga operatiivselt. Info liikumine oli hästi paigas, projekti erinevad tiimid - näiteks tehnilise integreerituse, logistika, turunduse tiimid jt - tegelesid täpselt ja professionaalselt just oma pärusmaaga ning peaprojektijuhtide roll oli erinevate tiimide töö tulemus kokku koondada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele