24. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EMT kogemus Apple’iga: uus tase turvalisuse tagamisel

iPhone’i turuletoomist 2008. aastal Eestis juhtinud EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis Äripäevale oma koostöökogemustest Apple'iga.

Muldme kiitis oma kogemuse põhjal Apple’i tiimi äärmist kontsentreeritust. Ringis oli vähe inimesi ja tegutseti väga operatiivselt. Info liikumine oli hästi paigas, projekti erinevad tiimid - näiteks tehnilise integreerituse, logistika, turunduse tiimid jt - tegelesid täpselt ja professionaalselt just oma pärusmaaga ning peaprojektijuhtide roll oli erinevate tiimide töö tulemus kokku koondada.

"Uut taset nägime turvalisuse ja konfidentsiaalsuse tagamisel ning tundus, et mõlemad said ka väga hästi hoitud. Firmal on väga selged tõekspidamised ja juhised meediaga suhtlemiseks, samuti turundusmaterjalide ettevalmistamiseks. Mõistagi tuli materjale peakontoriga kooskõlastada ja kui arvasime, et ilmselt kiiremini kui nädalaga me vastuseid ei saa, siis pidime tõdema, et kõik liikus ja laabus äärmiselt kiiresti," kommenteeris Muldme.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700