Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
EMT kogemus Apple’iga: uus tase turvalisuse tagamisel
iPhone’i turuletoomist 2008. aastal Eestis juhtinud EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis Äripäevale oma koostöökogemustest Apple'iga.
Muldme kiitis oma kogemuse põhjal Apple’i tiimi äärmist kontsentreeritust. Ringis oli vähe inimesi ja tegutseti väga operatiivselt. Info liikumine oli hästi paigas, projekti erinevad tiimid - näiteks tehnilise integreerituse, logistika, turunduse tiimid jt - tegelesid täpselt ja professionaalselt just oma pärusmaaga ning peaprojektijuhtide roll oli erinevate tiimide töö tulemus kokku koondada.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.