iPhone’i turuletoomist 2008. aastal Eestis juhtinud EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis Äripäevale oma koostöökogemustest Apple'iga.
Muldme kiitis oma kogemuse põhjal Apple’i tiimi äärmist kontsentreeritust. Ringis oli vähe inimesi ja tegutseti väga operatiivselt. Info liikumine oli hästi paigas, projekti erinevad tiimid - näiteks tehnilise integreerituse, logistika, turunduse tiimid jt - tegelesid täpselt ja professionaalselt just oma pärusmaaga ning peaprojektijuhtide roll oli erinevate tiimide töö tulemus kokku koondada.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.