Turundusvaldkonna inimeste tööga haakub teenuste disain läbi teenuste jaoks loodud turundusmeetmestiku 7P: toode, hind, jaotus, edustus, inimesed, protsessid, füüsiline tõendus. Teenuste disain annab selles loetelus sisu eelkõige toote komponendile (milleks on kaasajal tihti teenus või toote/teenuse pakett) ning aitab teadlikult planeerida teenuste pakkumisega seotud inimeste, protsesside ning füüsilise tõendusega seonduvat. Tõhusat turundust saab teha siis, kui toode/teenus on sihtgrupi vajadusi arvestades välja töötatud ning loob kasutaja jaoks väärtust; kui see nii pole, on turundus- ja müügipersonali töö õudusunenägu.
Kuna Eesti organisatsioonid on valdavalt väikese ning keskmise suurusega, siis tihti peab üks töötaja tegelema mitme valdkonna tööülesannetega ja paljudes organisatsioonides ei ole eraldi inimest, kes tegeleks toote/teenuse arendamisega. Teadlik ning initsiatiivikas turundusjuht/-spetsialist võib olla selle rolli endale võtnud teadlikult või oodatakse seda temalt kolleegide poolt vaikimisi. Kuigi välismaistes suurorganisatsioonides on juba loodud eraldi ametikohad teenuste disaineritele, siis Eesti organisatsioonide väiksuse tõttu jääb see roll tõenäoliselt siiski arendus-, turundus-, teenindus- jmt. juhtide/spetsialistide kanda. Eraldi teema on avalike teenuste disain ning kes peaks vastutama selle eest; tõestatud fakt on see, et teenuste disaini metoodika on universaalne ning rakendatav ka avalike teenuste puhul.