Neil, kes on tüdinenud kuivast ja igavast ning sageli ka Eesti olude jaoks kohandamata välismaailma turundusalasest raamatutarkusest, tasuks alternatiive otsida Marketingi Instituudist. Nimelt muudab Marketingi Instituut sellest sügisest olulisel määral oma aastase turunduse ja müügiprogrammi fookust, keskendudes edaspidi peamiselt Eesti parima turundusalase praktika ja kogemuste vahendamisele noortele turundushuvilistele. Instituudi juhi Anu-Mall Naaritsa sõnul tingis muutuse õpilastelt endilt kogutud tagasiside.
„Paljud meie õpilased nii aastaselt kursuselt kui ka lühikursustelt on Marketingi Instituudi puhul enim hinnanud just lektorite praktilisi kogemusi, samuti võimalust lahendada reaalseid Eesti ettevõtete kaasuseid,“ selgitas Naarits. „Et ülikoolid keskenduvad rohkem teooriale, otsustasimegi panna kokku kursuse parimast turunduspraktikast.“ Tema sõnul väljendab selge suund praktiliste kogemuste edasiandmisele muuhulgas ka seda, et käesoleval aastal on kõik lektorid ühed edukaimad oma ala praktiseerijad Eestis. Näitena nimetas ta J. Margus Klaari ja Priit Kallast. „Sisuliselt anname aastase kursuse kaudu edasi kõik olulisemad maailmas aktsepteeritud teadmised, kuid teeme seda läbi Eesti kogemuse võtme,“ märkis Naarits.
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025