• 01.08.11, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Karoli Hindriks: ''Meedia muutub ka maailma äärel''

Meediatarbimise muutumine on palju kajastatud ja tuttav teema. Sellest tulenev surve on ennekõike meediainimeste õlul – iga sektor reageerib erineva kiirusega ning samuti reageerivad ka erinevad turud vastavalt sellele, kuidas konkurents reageerima sunnib.
Siinse telemaastiku kohta julgen avaldada arvamust, et rahulik titaanide heitlus oligi ehk juba liiga pikalt kestnud ja „kogu rahvale korraga meeldida püüdvate“ vanade kanalite kõrval uute, sihtrühmapõhiste telekanalite aktiivne tulek turule on positiivselt karastanud konkurentsi. Mis on siis meil muutunud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele