Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Karoli Hindriks: ''Meedia muutub ka maailma äärel''
Meediatarbimise muutumine on palju kajastatud ja tuttav teema. Sellest tulenev surve on ennekõike meediainimeste õlul – iga sektor reageerib erineva kiirusega ning samuti reageerivad ka erinevad turud vastavalt sellele, kuidas konkurents reageerima sunnib.
Siinse telemaastiku kohta julgen avaldada arvamust, et rahulik titaanide heitlus oligi ehk juba liiga pikalt kestnud ja „kogu rahvale korraga meeldida püüdvate“ vanade kanalite kõrval uute, sihtrühmapõhiste telekanalite aktiivne tulek turule on positiivselt karastanud konkurentsi. Mis on siis meil muutunud?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]