• 29.06.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SEB brändijuht Eha Talvist: ''Sotsiaalmeedia algab offline'ist ning alles seejärel jõuab online'i''

Silmatorkavaid teemasid, mida Cannes Lions 2011 loovusfestivalilt välja tuua, on tohutult palju. Minu lemmikuteks olid aga üldistatult story telling ja sotsiaalmeedia. Tõdesin järjekordselt, et suured mõtted on tegelikult väga lihtsad - need tuleb ainult kõva häälega välja öelda. Näiteks meeldib mulle mõte, et hea bränd peab muutma elu paremaks. Ning selleks, et bränd oleks hea, unusta ära klient ja tema vajadused ning keskendu pigem oma brändile. Sest kui tead oma eesmärke ja oskad brändi huvitavaks teha, pole ka klientidest puudust. Meelde jäi ühe esineja soovitus kulutada kampaania eelarvest 5% testimisele, et leida brändi loo jutustamiseks paremaid võimalusi ja uusi kanaleid.
Huvitav mõte oli ka see, et sotsiaalmeedia pole tegelikult online, vaid sotsiaalmeedia algab offline'ist ning alles seejärel jõuab online'i. Ehk et korralda oma brändiga suurepäraselt haakuvaid üritusi, siis on inimestel, millest rääkida ja mida jagada ning nad teevad sinu eest online'is töö ise ära. Vägisi ei suuda nagunii ükski bränd end online'is upitada, kuna kõik konkureerivad seal ühtaegu nii porno kui ka armsate kassipiltidega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele