Ainult tellijatele
22. juuni 2011
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kõik kolm Cannes Lions 2011 Cyber Grand Prix'd läksid USA-sse

Cannes Lions 2011 auhinnagala lavaKolmapäeval, 23. juunil jagati Cannes Lions'il kuldlõvisid Cyber kategoorias, välja anti kolm Grand Prix'd:

Parima veebisaidi eest pälvis Grand Prix Google Creative Lab New York. Google Chrome'i lanseerimiseks loodud sait The Wilderness Downtown on interaktiivne muusikavideo, mis demonstreerib HTML 5 programmeerimise võimsust ja võimalusi. Google Maps'i ja Google Streetview'd kasutades loob The Wilderness Downtown unikaalse visuaalse narratiivi veebilehe kasutaja lapsepõlvekodust. Cyber žürii liige Robert Lund Rootsi agentuurist Forsman & Bodenfors ütles pressikonverentsil, et see on üks parimaid tootelansseeringuid, mida tema silmad näinud on. Vaata tutvustavat videot:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700