Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kas kõrgkool laseb ebaseadusliku reklaamikampaaniaga kuulsuste seljas liugu?
Üks tähelepanelik lugeja saatis eelmise nädala neljapäeval Best Marketingile kirja küsimusega "Kas kõrgkool laseb ebaseadusliku reklaamikampaaniaga kuulsuste seljas liugu?", viidates Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor reklaamikampaaniale, kus on väli- ja trükimeedias, teles ning kõrgkooli kodulehel kasutatud selliseid rahvusvahelisi suurkujusid nagu Steve Jobs, Richard Branson, Coco Chanel ja Ronald Reagan.
Teema tekitas palju kommentaare ka Best Marketingi Facebooki lehel, kus Siim Nahkur tõi muuseas välja ka ajaloolise fakti, et Steve Jobs ja Richard Branson on tuntud kui edukad ärimehed, kes ei ole kunagi ülikooli lõpetanud. "Huvitav on näha neid kõrgharidust reklaamimas," kirjutas ta.
Best Marketing võttis nõuks selgitada välja, kas Mainor on saanud nimetatud kuulsustelt või nende esindajatelt kirjaliku loa neid oma reklaamis kasutada. Nimelt sätestab Eestis kehtiva Reklaamiseaduse § 6. isiku ja omandi kaitse reklaamis järgnevalt: