Goal töötas Newtoni poolt pakutud idee põhjal Tele2’le välja viral kampaaniamängu „Like aitab unistused teoks teha“, kus osalejal tuleb laadida üles pilt oma unistusest ja koguda sellele like’e. Tele2 tõi uue, eeskätt noortele suunatud mobiilipaketi „Like“ turule tänavu aprilli lõpus. Kampaania kestab 30. aprillist kuni 31. maini. Kampaania lõpuks enim like’e kogunud unistuste pildi saatja saab auhinnaks 500 eurot.
"Juba esimestel päevadel oli üles laetud unistuste arv ja lehe külastatavus üle igasuguste ootuste suur ja kampaania levis kulutulena. Kampaania käivitamiseks kasutatud Facebooki bännerite kaudu on praeguseks lehele tulnud vaid 2 100 inimest, samas kui lehe kogu külastatavus on 17 päevaga juba üle 100 000. Hetkel on kokku üles laetud 2 650 unistust ja nendele kogutud üle 74 000 like’i," ütles sotsiaalmeedias turundamisele keskenduva agentuuri Goal juht Marko Saue.