Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Goal töötas Tele2’le välja viral kampaaniamängu ''Like aitab unistused teoks teha''
Goal töötas Newtoni poolt pakutud idee põhjal Tele2’le välja viral kampaaniamängu „Like aitab unistused teoks teha“, kus osalejal tuleb laadida üles pilt oma unistusest ja koguda sellele like’e. Tele2 tõi uue, eeskätt noortele suunatud mobiilipaketi „Like“ turule tänavu aprilli lõpus. Kampaania kestab 30. aprillist kuni 31. maini. Kampaania lõpuks enim like’e kogunud unistuste pildi saatja saab auhinnaks 500 eurot.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]