• 16.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Direct Storm 2011 tutvustas otseturunduse ideid ja võimalusi

11. mail toimus Tallinnas rahvusvaheline otseturunduse konverents Direct Storm 2011, kus räägiti otseposti tulevikust ja rollist turundusmiksis, otseturundusest internetis ning toodi näiteid 2010. aasta maailma parimatest turunduskampaaniatest. Best Marketingi poolt osales konverentsil Maarja Laasu, kes tegi seal nähtust ja kuuldust kokkuvõtte.
Des Columb ja Michael Killeen reklaamiagentuurist Dialogue esinesid konverentsil Direct Storm 2011 presentatsiooniga „Winspiration“, mille käigus mehed näitasid möödunud aasta maailma edukamaid ja innovaatilisemaid direct response reklaamikampaaniaid ning tutvustasid nende telgitaguseid. Parimate näidete hulgas olid välja toodud nt Austraalia kampaania Canon EOS Photochains, mille idee oli kaasata inimesi, tekitades neis inspiratsiooni ja huvi fotografeerimise vastu, õhutades neid oma pilte jagama ja teiste inimestega suhtlema. Kampaania seisnes nn fotoahelate loomises, kus iga järgmine fotograaf saab inspiratsiooni eelmise fotograafi tööst ja nii kujunes kampaaniast välja täiesti iseseisev ja pidevalt kasvav sotsiaalmeedia platvorm. Kampaania case study video:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele