Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Liisa Ruusamägi, MediaCom: ''Otsingumootoriturundust tasub teha paralleelselt teistes meediates käivate kampaaniatega''
Erinevalt teistest meediatüüpidest võimaldab internet sihtrühma väga täpselt sihtida ja tabada. Sihtida saab nii vanuse, keele, sissetuleku kui ka paljude muude parameetrite järgi. Lisaks täpsele sihtimisele on oluline reklaami efektiivsus ning kasumlikkus (ROI). Neid kahte asja aitabki ühendada otsinguturundus. Otsingureklaamid annavad reklaamijale võimaluse pakkuda oma kliendile just seda, mida ta vajab ning teha seda siis, kui ta seda vajab.
Tänapäeval ilmselt ei leia ettevõtet, kes ei otsiks võimalusi, kuidas oma tegevust efektiivsemaks muuta. Värskeid, toimivaid ja efektiivseid lahendusi otsitakse pidevalt ka meediaplaneerimises. Muu maailma kogemuse põhjal võib öelda, et mõne tooterühma puhul (nt lennundus) võib otsinguturunduse osa küündida isegi pooleni meediaeelarvest.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]