• 29.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 tõi turule uue noortele suunatud mobiilipaketi ''Like''

Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 tõi alates reedest, 29. aprillist turule uue, eeskätt noortele suunatud mobiilipaketi „Like“, mis pakub ühtse kuutasu eest kõnesid, SMSe ning mobiilset internetti.
Tele2 toote- ja turundusjuhi Helen Laureni sõnul pandi pakett kokku noorte mobiilside kasutamise harjumuste põhjal, mistõttu on kõneside ees on olulisema koha haaranud mobiilne internet. „„Like“ on suunatud eeskätt 15-18-aastatele noortele, kes peavad internetiajastul üleskasvanud põlvkonnana kõige olulisemaks mobiilsideteenuseks igal pool ja ajal kättesaadavat andmesidet, mis võimaldab reaalajas suhelda võimalikult suure hulga sõpradega. „Like“i puhul on tegemist esimese Tele2 kõiki mobiilsideteenuseid sisaldava tootega. Usun, et tulevikus näeme selliseid pakette järjest enam,“ lausus Lauren.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele