• 29.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

12. mail Tate'i turundusjuhi Marc Sandsi loeng kultuuritoodete turundamisest

Loov Eesti ja Briti Nõukogu kutsuvad: 12. mai 2011Tate Galleries turundusjuht Marc SandsLoeng kultuuritoodete turundamisest:"Gauguin: Maker of Myth”Neljapäeval, 12. mail toimub nii Tallinnas kui ka Viljandis avalik loeng kultuuritoodete ja -teenuste ning organisatsioonide nähtavaks tegemisest ning edukast turundamisest. Lektoriks on Marc Sands, endine Guardiani ning praegune Tate Galleries turundusjuht.
Sands jutustab kunstimaailma raputanud „Gauguin: Maker of Myth“ näituse korraldamisest Tate Gallery’s. Vapustavalt haarav lugu räägib, missuguste pingutustega loodi kõiki Gauguini tippteoseid koondanud näitus, mida on ka kutsutud kultuuri „tour de force’iks“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele