Microsofti edasimüüja Columbus IT turundusjuhi Piret Hinnovi sõnul ei ole teatud äris võimalik müügiinimesi müügiks kasutada. "People buy from people, power buys from power," ütles Hinnov täna Best Marketingi B2B seminaril, pidades silmas seda, et firmajuhid tahavad, et neile müüks firmajuhid.
Rahvusvahelise IT konsultatsioonifirma Columbus IT müügitsükkel kestab Hinnovi sõnul paarist kuust kuni mitme aastani. Näiteks Tallinna Kaubamajale ühe toote müümine võttis neil aega 5 aastat! Kuna Columbus IT toode on suhteliselt kallis, nö high-end, siis on Columbus IT enda jaoks ära kaardistanud, millised ettevõtted nende klientideks kvalifitseeruvad. Müügiprotsessis osalevad juhatuse liikmed, sest nimesed tahavad suhelda omasugustega – juhatuse liikmed juhatuse liikmetega.