• 27.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Columbus IT turundusjuht Piret Hinnov: ’’People buy from people, power buys from power’’

Columbus IT turundusjuht Piret Hinnov Best Marketingi B2B seminaril 27. aprillil 2011
Microsofti edasimüüja Columbus IT turundusjuhi Piret Hinnovi sõnul ei ole teatud äris võimalik müügiinimesi müügiks kasutada. "People buy from people, power buys from power," ütles Hinnov täna Best Marketingi B2B seminaril, pidades silmas seda, et firmajuhid tahavad, et neile müüks firmajuhid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele