• 14.04.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nutikas äriidee - tasume su eluasemelaenu, kui lubad oma maja seinast meie reklaamtahvli teha

Adzookie reklaamiga kaetud majaKui tarbijad lubavad reklaampinnana kasutada oma autosid, isiklikke asju ja sotsiaalvõrgustike profiile, siis miks mitte ka koduseinu? Sellisele ideele on tulnud California mobiilse reklaami startup firma Adzookie, mis alustas sel nädalal vastutasuks eluasemelaenude kompenseerimise eest elumajade muutmist suurteks reklaampindadeks.
Kampaanias tohivad osaleda ainult majaomanikud, mitte üürnikud. Samuti on tingimuseks vähemalt 3-kuuline kampaanias osalemise periood, mille vältel on maja seinale värvitud Adzookie reklaam. Maja värvimine võtab aega ca 3-5 päeva. Leping sõlmitakse kuni 1 aastaks. Vastutasuks maksab Adzookie kokkulepitud perioodil reklaamvärvides maja eest eluasemelaenu. Lepingu lõppedes värvib Adzookie maja endistesse toonidesse tagasi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele