• 15.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2010. aasta parim printreklaam oli EALL hinnangul Saku Rocki ''Metalli ka!''

Klient: Saku ÕlletehasReklaamiagentuur: Der Tank Meediaagentuur: OMD Estonia
Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamijuhid ja ekspertidest koosnev žürii valisid eelmise aasta parimaks ajalehtedes ilmunud reklaamiks Saku Rocki „Metalli ka!“. Saku Rocki reklaam ilmus ajalehtedes üle kahe külje eelmise aasta alguses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele