• 08.02.11, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Õlletehase Baltikumi tootegrupi juhina asus tööle Mari-Liis Küppar

27. detsembril 2010 alustas Saku Õlletehases Baltikumi tootegrupi juhina tööd Mari-Liis Küppar, kelle juhtida on nüüd tootebrändide Kiss, Vichy, VivaFresh, DLight turundustegevus ja arendamine Eesti turul. Mari-Liisi esimene suur väljakutse Sakus saab olema uue kvaliteetsiidri lansseerimine.
Varem töötas Mari-Liis Swedbankis kuldkliendiprogrammi juhina, enne seda tegeles ta liisingu ja varakindlustuse turundusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele