• 08.02.11, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Õlletehase Baltikumi tootegrupi juhina asus tööle Mari-Liis Küppar

27. detsembril 2010 alustas Saku Õlletehases Baltikumi tootegrupi juhina tööd Mari-Liis Küppar, kelle juhtida on nüüd tootebrändide Kiss, Vichy, VivaFresh, DLight turundustegevus ja arendamine Eesti turul. Mari-Liisi esimene suur väljakutse Sakus saab olema uue kvaliteetsiidri lansseerimine.
Varem töötas Mari-Liis Swedbankis kuldkliendiprogrammi juhina, enne seda tegeles ta liisingu ja varakindlustuse turundusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele