• 08.02.11, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Õlletehase Baltikumi tootegrupi juhina asus tööle Mari-Liis Küppar

27. detsembril 2010 alustas Saku Õlletehases Baltikumi tootegrupi juhina tööd Mari-Liis Küppar, kelle juhtida on nüüd tootebrändide Kiss, Vichy, VivaFresh, DLight turundustegevus ja arendamine Eesti turul. Mari-Liisi esimene suur väljakutse Sakus saab olema uue kvaliteetsiidri lansseerimine.
Varem töötas Mari-Liis Swedbankis kuldkliendiprogrammi juhina, enne seda tegeles ta liisingu ja varakindlustuse turundusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele