• 31.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viru Õlu kogub Eestile tuntust

2010. aastal uuenduskuuri läbinud Viru õlu (Baltic Beer Company Ltd) on sattunud rahvusvahelise erialapressi huviorbiiti. Üheks põhjuseks on õllele omistatud hõbemedal Chicagos toimunud üritusel World Beer Championships, teiseks on õlle silmatorkav art deco stilistika, mille töötas välja Brand Manual.
Loe ka:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele