• 28.01.11, 00:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2010, osa 4

Seoses Aasta Turundustegu 2010 konkursiga kogub Best Marketing arvamusi - millised olid 2010. aasta kõige meeldejäävamad turundusalased sündmused või kampaaniad? Finalistid valib välja Aasta Turundustegu 2010 žürii, võitjad selguvad Aasta Turundussündmusel Password 2011. Arvamusi kogume selleks, et ideid saada, häid turundustegusid üles leida ja tegijaid konkursil osalema julgustada.
Aastat 2010 meenutavad seekord reklaamiagentuuri Creatum partner Igor Baturin, Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu ja Tallinna Lennujaama reklaamijuht Indrek Kaing.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele