• 28.01.11, 00:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heiki Abel: viletsa ja odava kingiga venelast ei meelita

Sky Media müügidirektor Heiki Abel 27. jaanuaril 2011 Best Marketingi seminaril ''Turundamine venekeelsele sihtrühmale Eestis''
Raadiomängu, aga ka muude lugeja-, kuulaja-, vaatajamängude puhul on üks reegel: kolme šampoonipudelit ei maksa pakkuda ja kui midagi paremat pole pakkuda, jäta mäng üldse tegemata.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele