• 19.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu: ''Traditsiooniline meedia on täiesti elujõuline ja töötab väga hästi!''

 ja kaatrite-paatide müüja Balti Merekaatrite ASi turundusdirektor Tiit Lillipuu on juhtinud Info Ettevõtete Gruppi kuuluvate firmade turundustegevust juba kokku 14 aastat. 20 aasta eest aitas ta taasiseseisvunud Eestis käivitada Volvo sõiduautode müüki ning vastutab Volvode hea käekäigu eest siinmail tänaseni. Aastatel 1994-1995 oli Tiit Eesti Telefoni turundusdirektor ja 1996-1997 ehitas ta üles Eesti Kalaliidu. Nooremas eas õppis ta Tartu Ülikoolis inglise filoloogiat, mis jäi aga tänu tormiliste 90ndate saabumisele lõpetamata. Hiljem lõpetas ta Tartu Ülikooli avatud ülikooli ärijuhina.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele