• 18.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hinda alla tooted, mitte oma bränd

„Paneme need asjad LIHTSALT siia hunnikutesse, sest inimestele meeldib nendes tuhnida“, ütles mulle kord kolleeg, kui planeerisime allahindlusväljapanekut.
Eile ütles mulle ühe kaupluse juhataja, et klientide sõnul pole allahindlusest kaupluses üldse aru saada. Miks? Sest tooted seintel olid endist viisi kollektsioonide kaupa, kuigi hinnad olid kõigil pea poole võrra madalamad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele