• 18.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hinda alla tooted, mitte oma bränd

„Paneme need asjad LIHTSALT siia hunnikutesse, sest inimestele meeldib nendes tuhnida“, ütles mulle kord kolleeg, kui planeerisime allahindlusväljapanekut.
Eile ütles mulle ühe kaupluse juhataja, et klientide sõnul pole allahindlusest kaupluses üldse aru saada. Miks? Sest tooted seintel olid endist viisi kollektsioonide kaupa, kuigi hinnad olid kõigil pea poole võrra madalamad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele