• 18.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: SEB 2010. aasta suurim turunduskampaania - internetipanga lansseerimine

SEB Panga uus veebilehtSEB uuendas eelmisel aastal põhjalikult oma internetikanaleid: uuenesid panga koduleht ja erakliendi internetipank. Uue kodulehe projekt hõlmas muuhulgas põhjalikku sisu uuendamist, mille käigus kirjutati ümber rohkem kui 1000 eestikeelset teksti, et muuta panga toodete ja teenuste info kliendile võimalikult arusaadavaks. Internetipanga uuendamisega kaasnes SEB 2010. aasta suurim turunduskampaania. „Kõik need arengud moodustavad ühtse terviku, mille eesmärgiks on pakkuda veebilahenduste kaudu parimat digitaalset kliendikogemust,“ ütles SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Karl Multer. Siinkohal avaldame SEB erakliendi internetipanga kampaania case study:
Taust ja ettevalmistustööd

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele