Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Case study: SEB 2010. aasta suurim turunduskampaania - internetipanga lansseerimine
SEB Panga uus veebilehtSEB uuendas eelmisel aastal põhjalikult oma internetikanaleid: uuenesid panga koduleht ja erakliendi internetipank. Uue kodulehe projekt hõlmas muuhulgas põhjalikku sisu uuendamist, mille käigus kirjutati ümber rohkem kui 1000 eestikeelset teksti, et muuta panga toodete ja teenuste info kliendile võimalikult arusaadavaks. Internetipanga uuendamisega kaasnes SEB 2010. aasta suurim turunduskampaania. „Kõik need arengud moodustavad ühtse terviku, mille eesmärgiks on pakkuda veebilahenduste kaudu parimat digitaalset kliendikogemust,“ ütles SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Karl Multer. Siinkohal avaldame SEB erakliendi internetipanga kampaania case study:
Taust ja ettevalmistustööd
SEB internetipanka kasutab üle 60 000 inimese päevas. Aastas on internetipangas ligi 30 miljonit külastust, mida on 10 korda rohkem kui kõikides SEB pangakontorites kokku. Internetipanga uuendamiseks viidi läbi 5 fookusgruppi ja 30 süvaintervjuud selgitamaks välja SEB ja teiste pankade klientide ootusi ja vajadusi. 1,5 aasta jooksul tegeles arendusega 52 töötajat, kaasatud oli üle 2800 kliendi, mis teeb sellest tõenäoliselt ühe suurima klientide kaasatusega tootearendusprojekti, mida seni Eestis tehtud.