17. jaanuar 2011
Ainult tellijatele

Case study: SEB 2010. aasta suurim turunduskampaania - internetipanga lansseerimine

SEB Panga uus veebilehtSEB uuendas eelmisel aastal põhjalikult oma internetikanaleid: uuenesid panga koduleht ja erakliendi internetipank. Uue kodulehe projekt hõlmas muuhulgas põhjalikku sisu uuendamist, mille käigus kirjutati ümber rohkem kui 1000 eestikeelset teksti, et muuta panga toodete ja teenuste info kliendile võimalikult arusaadavaks. Internetipanga uuendamisega kaasnes SEB 2010. aasta suurim turunduskampaania. „Kõik need arengud moodustavad ühtse terviku, mille eesmärgiks on pakkuda veebilahenduste kaudu parimat digitaalset kliendikogemust,“ ütles SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Karl Multer. Siinkohal avaldame SEB erakliendi internetipanga kampaania case study:

Taust ja ettevalmistustööd

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700