Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Case study: SEB 2010. aasta suurim turunduskampaania - internetipanga lansseerimine
SEB Panga uus veebilehtSEB uuendas eelmisel aastal põhjalikult oma internetikanaleid: uuenesid panga koduleht ja erakliendi internetipank. Uue kodulehe projekt hõlmas muuhulgas põhjalikku sisu uuendamist, mille käigus kirjutati ümber rohkem kui 1000 eestikeelset teksti, et muuta panga toodete ja teenuste info kliendile võimalikult arusaadavaks. Internetipanga uuendamisega kaasnes SEB 2010. aasta suurim turunduskampaania. „Kõik need arengud moodustavad ühtse terviku, mille eesmärgiks on pakkuda veebilahenduste kaudu parimat digitaalset kliendikogemust,“ ütles SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Karl Multer. Siinkohal avaldame SEB erakliendi internetipanga kampaania case study:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]