Seoses Aasta Turundustegu 2010 konkursiga kogub Best Marketing arvamusi - millised olid 2010. aasta kõige meeldejäävamad turundusalased sündmused või kampaaniad? Finalistid ja Grand Prix laureaadi valib eeskätt tulemuste põhjal välja Aasta Turundustegu 2010 žürii. Arvamusi kogume selleks, et ideid saada, häid turundustegusid üles leida ja tegijaid konkursil osalema julgustada. Arvamused on oodatud e-posti aadressile
[email protected]Aastat 2010 meenutavad Heiki Abel (Sky Media), Epp-Kristiina Keerov (Neticom RE), Patrik Kupenko (MediaCom), Joel Volkov (Der Tank), Rain Väät (Äripäev), Marko Saue (Goal), Silver Hage (IVY), Hando Sinisalu (Best Marketing) ja Paavo Pilv (Brilliant)::
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.