Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meelis Vill lahkus Delfist, uueks müügijuhiks sai Rivo Põldoja
Märtsis 2010 veebiagentuurist Mekaia Delfi müügidirektoriks läinud Meelis Vill (fotol) pole möödunud nädalast enam Delfi palgal.
"Meie ettekujutus inimeste juhtimisest osutus erinevaks," selgitas Vill Delfist lahkumise põhjust.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.