• 09.12.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

OKIA Disainisahtel soovitab: 13,2 inspiratsiooniallikat loovhingele

Inspiratsiooni puudumine on loovust eeldavas töös kõige jama lähtepunktiks. Reklaamimaailmas on selleks aeg-ajalt ka "hullunud" klient, kes oma isiklikku arvamust peale surub. No offence. Igal juhul on hea teada, kus on latt, millised on trendid ja mida maailmas tehakse. Selleks on OKIA loovjuht Kaupo Kalda kogunud kokku  veebiküljed, mida OKIA-s rohkem või vähem jälgitakse.
Parimad palad maailmast:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele