Affiliate marketing ehk partnerturundus on internetiturunduse liik, kus ettevõte tasustab oma koostööpartnereid nende turundustegevuse kaudu iga potentsiaalse kliendi poolt sooritatud konkreetse tegevuse eest. Nendeks tegevusteks võib olla nende veebilehe külastamine, e-maili aadressi salvestamine või ostu sooritamine. Partner ehk affiliate on ettevõttele kui müügiagent, kes tema tooteid või teenuseid oma veebilehe kaudu enda lugejatele soovitab. Econsultancy statistika järgi teenib USAs iga viies affiliate marketingiga tegelevatest partneritest peaaegu 600 000 EEKi kuus ehk rohkem kui 7,2 miljonit krooni aastas.
RSM OÜ turundusjuhi Lauri Plato sõnul on affiliate marketing kõige silmapaistvam internetiturunduse liik ja see on tänu oma kõigile osapooltele kasuliku ülesehituse tõttu kasvav trend. Affiliate marketing on väga levinud USAs ja Lääne-Euroopas, kus peaaegu iga suurem ettevõte ja kaubamärk pakub oma affiliate lahendust. Affiliate turunduse kogumaht ulatus 2008. aastal Econsultancy andmetel orienteeruvalt 24 miljardi Eesti kroonini.