28. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Madis Ots BIGBANKi reklaamist ''Laenuaeg''

Best Marketingi 28. oktoobri uudiskirjas küsiti, milline on ideaalne suhe agentuuri ja kliendi vahel. Mitu turundusjuhti rõhutas, kui oluline on soovitud tulemuse saavutamiseks oskus agentuuri korralikult briifida:

"Minu arvates algavad peamised probleemid agentuuri ja kliendi vahel sellest, kui kliendil puudub korralik briif ning nägemus, mida ta agentuurilt soovib. Soovides ebamäärast lahendust või oskamata oma mõtteid selgitada viib selleni, et loovagentuur pakub välja ideed, mis kahjuks ei ühti kliendi arusaamadega /---/."

(Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson)

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700