28. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Madis Ots BIGBANKi reklaamist ''Laenuaeg''

Best Marketingi 28. oktoobri uudiskirjas küsiti, milline on ideaalne suhe agentuuri ja kliendi vahel. Mitu turundusjuhti rõhutas, kui oluline on soovitud tulemuse saavutamiseks oskus agentuuri korralikult briifida:

"Minu arvates algavad peamised probleemid agentuuri ja kliendi vahel sellest, kui kliendil puudub korralik briif ning nägemus, mida ta agentuurilt soovib. Soovides ebamäärast lahendust või oskamata oma mõtteid selgitada viib selleni, et loovagentuur pakub välja ideed, mis kahjuks ei ühti kliendi arusaamadega /---/."

(Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson)

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700