• 28.10.10, 14:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Madis Ots BIGBANKi reklaamist ''Laenuaeg''

Best Marketingi 28. oktoobri uudiskirjas küsiti, milline on ideaalne suhe agentuuri ja kliendi vahel. Mitu turundusjuhti rõhutas, kui oluline on soovitud tulemuse saavutamiseks oskus agentuuri korralikult briifida:
"Minu arvates algavad peamised probleemid agentuuri ja kliendi vahel sellest, kui kliendil puudub korralik briif ning nägemus, mida ta agentuurilt soovib. Soovides ebamäärast lahendust või oskamata oma mõtteid selgitada viib selleni, et loovagentuur pakub välja ideed, mis kahjuks ei ühti kliendi arusaamadega /---/."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele