Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Halensi Euroopa turundusjuhiks sai Viktoria Ruubel
Alates 4. oktoobrist töötab Halensi Euroopa turundusjuhina Viktoria Ruubel (fotol), kelle koordineerida on nüüdsest kogu Halensi kaubamärgi turundustegevus Põhja-, Kesk- ja Ida-Euroopas ehk kokku 14 erinevas riigis.
"See on organisatsioonis uus positsioon, mille järele tekkis vajadus seoses firma intensiivse laienemisega uutele turgudele. Minu töö seisneb Halens’i kaubamärgi visiooni loomises ning elluviimises, uute müügikanalite arendamises ning koostöös eri riikide turundusüksustega," rääkis Viktoria Ruubel Best Marketingile.
Halensi kaubamärk on üks kolmest kaubamärgist Halens Group’i portfoolios, kuhu kuuluvad lisaks veel ka Cellbes ning Bubbleroom. Halens Group on suurim erakapitalil põhinev kaugmüügi firma Põhja- ja Kesk- ja Ida-Euroopas.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.