Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toomas Leito: Suvi on läbi, firmad tulevad taas arvestatavate reklaamikampaaniatega turule
Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti reklaamiturul toimuvast
36. ärinädal (6. - 11. september 2010)
Võrreldes 2009. aasta 36. ärinädalaga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 3%. Suvi on läbi, firmad tulevad taas arvestatavate reklaamikampaaniatega turule. Elumärke näitab autoreklaam. Ordi, Tank ja teised on tagasi. Lehtede vahel on ohtrasti reklaamilisasid. Äripäeva B2B reklaam ületab märgatavalt mullust taset.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.