• 16.08.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülevaade Eesti ajalehereklaami turul toimuvast: 31.–32. ärinädal ja juuli 2010

Best Marketing hakkab nüüdsest esmaspäeviti avaldama meediaanalüütik Toomas Leito koostatud ülevaateid Eesti ajalehereklaami turul toimuvast.
Tänasest artiklist saab lugeda statistikat koos Toomas Leito kommentaaridega reklaamimahtude ja –käivete kohta ajaperioodidel 2. – 14. august 2010 ja juuli 2010. Lisaks avaldame 2010. aasta esimese seitsme kuu võrdluse eelmise aasta sama ajaperioodiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele