Tänasest artiklist saab lugeda statistikat koos Toomas Leito kommentaaridega reklaamimahtude ja –käivete kohta ajaperioodidel 2. – 14. august 2010 ja juuli 2010. Lisaks avaldame 2010. aasta esimese seitsme kuu võrdluse eelmise aasta sama ajaperioodiga.
32. ärinädal (9.-14. august 2010) oli ajalehereklaami osas suhteliselt tagasihoidlik. Võib öelda, et turul valitseb ikka veel suvine uimasus. Võrreldes eelmise aasta 32. ärinädalaga vähenes viie Eesti juhtiva ajalehe (Äripäev, Eesti Päevaleht, Õhtuleht, Eesti Ekspress ja Postimees) reklaamimaht 6 külge ehk 4%. Eesti Päevalehel hakkas pärast suvist pausi ilmuma taas Ärileht. Mullusega võrreldes suurenes reklaamimaht Eesti Päevalehes +40% ja Õhtulehes +8%, vähenes aga Eesti Ekspressis -6%, Postimehes -19% ja Äripäevas -47%. Turuliidriks tõusis Eesti Päevaleht. Maalehes oli 10,3 külge reklaami, mis tähendab mullusega võrreldes +15% kasvu.