Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ülevaade Eesti ajalehereklaami turul toimuvast: 31.–32. ärinädal ja juuli 2010
Best Marketing hakkab nüüdsest esmaspäeviti avaldama meediaanalüütik Toomas Leito koostatud ülevaateid Eesti ajalehereklaami turul toimuvast.
Tänasest artiklist saab lugeda statistikat koos Toomas Leito kommentaaridega reklaamimahtude ja –käivete kohta ajaperioodidel 2. – 14. august 2010 ja juuli 2010. Lisaks avaldame 2010. aasta esimese seitsme kuu võrdluse eelmise aasta sama ajaperioodiga.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.