Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Äripäeva reklaamidirektoriks saab Asso Laido
1. septembril asub Äripäeva reklaamidirektori ametisse Asso Laido.
Asso on Äripäeva reklaamiosakonnas töötanud üle 14 aasta, alustades müügimehena ja täites viimastel aastatel müügijuhi rolli. Nüüd saab tal olema võimalus kogutud teadmisi ja kogemusi realiseerida reklaamidirektorina.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.