• 30.06.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Evelin Mägioja jagab Cannes Lions 2010 muljeid: ''Sotsiaalse vastutuse roll on meediasõnumite väljatöötamisel endiselt kesksel kohal''

20. - 26. juunini Prantsusmaal toimunud Cannes Lions 2010 Rahvusvahelisel Reklaamifestivalil osales tänavu eestlastest delegaate 36.
Best Marketingi lugejatega jagab Cannes Lions 2010 muljeid Rimi & Säästumarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele