• 30.06.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Evelin Mägioja jagab Cannes Lions 2010 muljeid: ''Sotsiaalse vastutuse roll on meediasõnumite väljatöötamisel endiselt kesksel kohal''

20. - 26. juunini Prantsusmaal toimunud Cannes Lions 2010 Rahvusvahelisel Reklaamifestivalil osales tänavu eestlastest delegaate 36.
Best Marketingi lugejatega jagab Cannes Lions 2010 muljeid Rimi & Säästumarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele