27. juuni 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestlased elustasid Kommunaari puukingad

Puukingade teine tulemine on teoks saanud - Eesti turg on rikkam ühe uue kohaliku kaubamärgi võrra, mil nimeks KOTA.

Janno Siimar, Velvet: "See ei ole niivõrd äriprojekt kui missioon teha midagi, mis nii tegijate kui ka kandjate hinge poeb - teha midagi päris head. Puuking on avatud kannaga jalanõu, mis on kõikidest jalanõudest üks lihtsamaid ja looduslähedasemaid - koosneb ta ju ainult puidust, naturaalsest nahast ja isikupärast. KOTA kandja kõnnib alati sirge seljaga, kuna kõrge tallaga puuking annab mõnusat tuge alaseljale ning puidust tallad toetavad sõbralikult jalataldu. Ka varbad ei ole KOTAdes kunagi ebamugavalt kokkusurutud. Lisaks hoolitseb KOTAde lahtine kand selle eest, et jalad saaksid püsivalt hingata. KOTAga ei ole mugav läbida pikki vahemaid kiirel kõnnil, ei sobi ta üle sõidutee jooksmiseks või üle aia ronimiseks. Hiilimine ja luuremängud ei ole ka KOTA pärusmaa. KOTA ei sobi tormamiseks. Aga kas üldse peab? Tormama?"

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700