Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Golden Drum 2010 - RECONSTRUCTION
Peale väga kurba möödunud aastat, peale endiste igaveste tõdede ja vanade struktuuride hävinemist vajab reklaamitööstus REKONSTRUKTSIOONI, uut optimismi ja entusiasmi.
6. - 9. oktoobrini 2010 toimub Sloveenias Portorožis Kesk- ja Ida-Euroopa tähtsaim reklaamifestival Golden Drum, kuhu tulevad kokku reklaami-, meedia- ja PR-spetsialistid.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.