Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Golden Drum 2010 - RECONSTRUCTION
Peale väga kurba möödunud aastat, peale endiste igaveste tõdede ja vanade struktuuride hävinemist vajab reklaamitööstus REKONSTRUKTSIOONI, uut optimismi ja entusiasmi.
6. - 9. oktoobrini 2010 toimub Sloveenias Portorožis Kesk- ja Ida-Euroopa tähtsaim reklaamifestival Golden Drum, kuhu tulevad kokku reklaami-, meedia- ja PR-spetsialistid.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.