• 06.05.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui suured kauplejad me oleme?

Äripäeva ja Altex Marketingi Spindo Klubi poolt läbi viidud uuringust selgus, et rohkem kui kolmveerand eestimaalastest arvab, et ettevõtted peaksid andma neile võimaluse ütelda, kui palju on nad nõus toodete ja teenuste eest maksma. Seejuures ei kasutaks üllatavalt palju inimesi madalaimat välja pakutud hinda.
Uuringule vastas ligi 1200 inimest, naiste-meeste hulk jagunes enam-vähem pooleks. Näiteks iPhone eest ei maksaks madalaimat välja pakutud hinda umbes 45% vastanutest. Egiptuse puhkusereisi eest oleks välja pakutud miinimumiga võrreldes nõus rohkem maksma ligi kaks kolmandikku vastanutest. Ligi kaks kolmandikku ei valinud madalaimat hinda ka televiisori osas. Rohkem kui pool vastanutest arvas, et laptopi eest ei maksaks nad madalaimat välja pakutud hinda, umbes sama tulemus saadi ka auto võimalikku ostmist kaaludes. Uuringu tulemused on vabalt kättesaadavad aadressil tinyurl.com/38jjhsz.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele