• 23.04.10, 17:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lauri Tikerpe: ''Raadio peab näitama pilti!''

Kas Eesti raadioreklaamid on head ja mõjusad, pilti näitavad ja naha alla tungivad? Best Marketing palus turunduse- ja reklaamispetsialistidel Bridgestone'i raadioreklaamide näitel Eesti raadioreklaami taseme kohta arvamust avaldada.
Bridgestone raadioreklaam märts 2010 by Best Marketing

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele