13. aprill 2010
Ainult tellijatele

Suhtekorraldajad ei usu, et Rimi vastase “sõja” taga oleks seisnud mõne konkurendi PR-meeskond

Rimi otsusele lõpetada Eestimaise liha müük oma kauplustes järgnes äge protest rahva poolt, loodi Facebooki gruppe, kus kutsuti üles Rimi kauplusi boikoteerima jne. Best Marketing küsis PR-spetsialistide arvamust: “Kas kogu “sõda” Rimi vastu ei juhtinud ehk mõne konkurendi PR-meeskond? Vastuhakk oli nii hästi koordineeritud, et tundub uskumatu, et massid ise liikusid nii konkreetses suunas üksteisest sõltumatult.”

Jaan Vare (Vare & Jaakkola), Indrek Raudjalg (Hamburg & Partnerid), Aive Levandi (LH Concept) ja Aune Past (Past & Partnerid) igatahes "vandenõuteooriat" ei usu, loe nende arvamusi Best Marketingi blogist.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700