Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti turunduse parimad 2009
Reedel, 19. märtsil jagati Tallinnas Nokia Kontserdimajas turunduskonverentsil Password 2010 Eesti olulisemaid turundusauhindu. SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!" võitis Aasta Turundustegu 2009 Grand Prix!
Konkursi finaali jõudsid ka MinuEMT, Farmi rebränding, Säästumarketite uuenduskuur ja rahvusmustrites tennised. Žürii valis finalistid ja võitja välja 24 konkursile esitatud töö hulgast.
Juba 11. korda korraldas turundusinfo- ja konverentsifirma Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimise ja andis välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.