Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Amserv Grupp koondas oma kaubamärgid ühtse nime alla
Amserv Grupp koondas oma kaubamärgid ühtse nime alla. Uue visuaalse identiteedi lõi ettevõttele reklaamiagentuur Division. Best Marketing uuris Amserv Grupi turundusdirektorilt Tuuli Kruusimägilt, miks kaubamärgi muutus käsile võeti:
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.