24. jaanuar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Amserv Grupp koondas oma kaubamärgid ühtse nime alla

Amserv Grupp koondas oma kaubamärgid ühtse nime alla. Uue visuaalse identiteedi lõi ettevõttele reklaamiagentuur Division. Best Marketing uuris Amserv Grupi turundusdirektorilt Tuuli Kruusimägilt, miks kaubamärgi muutus käsile võeti:

 „Amservi oli 19 tegutsemisaasta jooksul koondunud mitmeid erinevaid automarke - Toyota, Opel, Chervolet, Hyundai, Peugeot - ja erineva teenindustasemega ettevõtteid - Amserv Auto, Ascar Auto, Korea Auto, Valoor. Kaubamärgi muutuse kutsus ellu asjaolu, et tänaseks on kõikides esindustes ühesugused väärtused ja kliente teenindatakse ühtsete teenindusstandardite alusel. Ei ole vahet, millise automargiga või millist Amservi esindust külastad, ühesugune teenindus ootab kõikjal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700