28. detsember 2009
Ainult tellijatele

Kliendina reklaamitegijate maailmas

Arvan, et enamik inimesi on nõus väitega, et „Tunne oma koostööpartnerit!“ on sama oluline põhimõte kui „Tunne oma klienti!“. Ning mis oleks turundusinimesele veel sobivam viis end reklaamiagentuuride tegemistega kurssi viia, kui osaleda aeg-ajalt mõnel rahvusvahelisel reklaamifestivalil. Viimased mõtted, mis ma enda jaoks koostööpartneritega seoses välja noppisin, kõlasid 2009. aastat kokku võtvatel Eurobesti seminaridel.

• Praegune aeg nõuab muutusi mitte ainult klientide, vaid ka agentuuride poolel – agentuurid lihtsalt peavad muutuma, sest loovust on väljaspool neid juba rohkem kui agentuuris sees. Mis suunas täpselt muutuma peab, selles osas läksid arvamused lahku. Üks pool leidis, et on aeg agentuuri (tagasi) tuua näiteks meedia planeerimine ja teleklippide tootmine. Teiste arvates peaks agentuur väljakutseid otsima uutest valdkondadest, seda eelkõige sotsiaalsest turundusest. Kolmandate meelest pole laiendamine majanduslikku olukorda arvestades aga õigustatud, pigem tuleb töö tegemise protsesse efektiivsemaks muuta ja nii ressursse kokku hoida.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700